dimecres, 5 de febrer del 2014

El meu estiu

Bona tarda!

Avui us vull ensenyar un layout que vaig fer ja fa temps, per una exposició que feien Scrapmaniàtics a Sant Feliu de Guixols. Tot i que no em va tocar la Big Shot que sortejaven entre les participants :'( , va ser molt divertit participar i després poder veure tots els LO a la sala d'exposició ^^. Com podeu veure el tema era "El meu estiu".

Jo vaig intentar fer un resum de tot allò que havia viscut aquell estiu amb totes les etiquetes de diferents colors. Volia que fos una pàgina amb molt color i utilitzar colors ben vius! Vaig decidir que si posava la foto en blanc i negre faria que ressaltés més entre tot el "colorido" de la pàgina.

Buenas tardes!

Hoy os quiero enseñar un layout que hice hace ya tiempo para una exposición de Scrapmaniàtics a Sant Feliu de Guixols. Aun que no me tocara la Big Shot que sorteaban entre los participantes :'(, fue muy divertido participar y después poder ver todos los LO en la sana de exposición^^. El tema era "Mi verano".

Yo intenté hacer un resumen de todo lo que había vivido ese verano con todas las etiquetas de diferentes colores. Quería que fuese una página con mucho color y utilizar colores vivos! Decidí que si ponía la foto en blanco y negro conseguiría que resaltara más entre todo el colorido de la página.





Aquesta xapa està feta amb resina i la vaig fer a un taller de l'Alicia de Collage de memòries a Avioncitos. El taller va ser fantàstic i vaig pensar que li donaria un toc original a la pàgina.

Esta chapa está hecha con resina i la hice en un taller de Alicia de Collage de memòries a Avioncitos. El taller estuvo fantástico y pensé que le daría un toque original a la página.


Doncs fins la propera! Gràcies per la visita :)

Pues hasta la próxima! Gracias por la visita! :)

Teresa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada