dilluns, 10 de febrer del 2014

M de Martí

M'encanten les lletres per decorar. Trobo que queden moníssimes a qualsevol racó. Per això sovint quan he de fer regals a nens o nenes opto per "tunejar" una lletra d'aquestes. Tot i que n'he fet bastantes només tinc fotos de la ema d'en Martí. Quin desastre... La veritat és que desde que he obert el blog m'he adonat que molts treballs que faig per regalar o per encàrrec no tinc foto. És una pena :(

Me encantan las letras para decorar. Me parece que quedan monísimas en cualquier sitio. Por eso a menudo cuando tengo que hacer regalos a niños o niñas decido tunear una letra de estas. Aunque he hecho bastantes, solo tengo fotos de la eme de Martí. Que desastre... La verdad es que desde que he abierto el blog me he dado cuenta que muchos trabajos que hago para regalar o por encargo no tengo foto. Es una pena :(

Bé doncs aquí teniu la super ema d'en Martí:
Bueno pues aquí teneis la eme de Martí:



















































































Trobo que aquestes lletres queden molt bé a sobre d'un prestatge però per si no tenia lloc, li vaig posar un cordó perquè la pogués penjar on volgués.
Espero que us agradi :) Feliç dilluns!

Me parece que estas letras quedan muy bien encima de un estante pero por si no tenia espacio, le puse un cordón para que la pudiera colgar donde quisiera. 
Espero que os guste :) Feliz lunes!

Teresa


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada