dissabte, 15 de març del 2014

Un detallet pels cosins

El cap de setmana passat vam anar amb els meus cosins a la muntanya i vaig pensar que seria un bon moment per fer un detallet. Vaig utilitzar les típiques bosses de paper americanes i vaig fer un mini àlbum (molt mini), només d'una pàgina. És com una targeta però amb butxaques. Havia de fer-ne 10 i no tenia massa temps, així que són molt senzills i tots segueixen la mateixa estructura tant per fora com per dins.

Aquí us deixo algunes fotos molt xules que ha fet la Mireia (la peque dels cosins). És una artista! Si voleu podeu visitar el seu blog de fotografia, BAIDEMY és fantàstic!

El fin de semana pasado fuimos con mis primos a la montaña y pensé que seria un buen momento para hacerles un detallito. Utilicé las típicas bolsas de papel americanas e hice un mini álbum (muy mini), solo de una pagina. Es como una tarjeta pero con bolsillos. Tenia que hacer 10 y no tenia mucho tiempo así que son muy sencillos y todos siguen la misma estructura por fuera y por dentro.

Aquí os dejo algunas fotos muy chulas que ha hecho Mireia (la peque de los primos). Es una artista! Si queréis podéis visitar su blog de fotografía, BAIDEMY es fantástico!




La meva tieta cada any ens regala un calendari amb fotos nostres (d'aquests de "Hofmann"). I tinc una pila de calendaris guardats. Vaig pensar que seria una bona idea retallar les fotos i scrapejar-les. Per tal que el moment de donar el detallet fos més entretingut i divertit, vaig posar un tag en blanc amb una foto petita de cadascú de nosaltres i el vaig deixar a una de les butxaques de cada àlbum. Els hi vaig proposar d'anar-nos passant el tag en blanc i que cadascú de nosaltres pogués escriure una cosa positiva de cadascú. La veritat és que va ser un moment molt bonic i emotiu.

Us deixo un parell de fotos del moment!

Mi tía cada año nos regala un calendario con fotos nuestras (de estos de "Hofmenn"). Y tengo un montón de calendarios guardados. Pensé que seria buena idea recortar las fotos y scrapearlas. Para que el momento de dar el detallito fuera más entretenido y divertido, puse un tag en blanco con una foto pequeña de cada uno de nosotros y lo dejé en uno de los bolsillos de cada álbum. Les propuse irnos pasando el tag en blanco y que cada uno de nosotros escribiera una cosa positiva de cada uno. La verdad es que fue un momento muy bonito y emotivo.

Os dejo un par de fotos del momento.



I aquestes son la Clara, la Mireia i la Núria molt felices amb els seus minis!

Y estas son Clara, Mireia y Núria muy felices con sus minis!


 


Espero que us hagi agradat i que acabeu de passar un bon cap de setmana! :) El meu ha començat molt bé amb un super taller a Cromatismes amb Judy Alonso! Ha estat genial, una passada! La propera entrada la dedicaré a l'àlbum que hem fet en el taller :)

Espero que os haya gustado y que acabéis de pasar un buen fin de semana! :) El mío ha empezado muy bien con un súper taller en Cromatismes con Judy Alonso! Ha sido genial, una pasada! La próxima entrada la dedicaré al álbum que hemos hecho en el taller :)

Teresa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada